Principal >> Educación Para A Saúde >> 8 medicamentos que causan aumento de peso

8 medicamentos que causan aumento de peso

8 medicamentos que causan aumento de pesoEducación para a saúde

O aumento de peso non desexado adoita ser alarmante, pero cando un medicamento necesario é a causa desas libras extras, pode resultar confuso e frustrante. Decenas de medicamentos, incluídos antidepresivos, antihistamínicos, estabilizadores do humor, betabloqueantes e medicamentos antidiabéticos pode provocar aumento de peso. Ocorre por moitas razóns, como o aumento do apetito, a resistencia á insulina e o metabolismo ralentizado. Coñecer os medicamentos que causan o aumento de peso e como o fan póñelle en bo camiño para contrarrestar os efectos adversos.

Como os medicamentos causan o aumento de peso?

A maioría dos medicamentos que causan o aumento de peso son orixenxénicos, o que significa que estimulan o apetito e aumentan o consumo de alimentos. Non obstante, en pacientes que experimentan perda de apetito por varias razóns médicas ou por vellez, este efecto pode ser beneficioso para promover o aumento do apetito e o aumento de peso, diKaren Cooper, DO, a directora de xestión de peso do Clínica Cleveland .



Outros medicamentos, como os esteroides, provocan cambios no metabolismo e no apetito, mentres que os medicamentos antidiabéticos afectan a resistencia á insulina. Antidepresivos Os antipsicóticos e outros medicamentos usados ​​para a saúde mental poden provocar cambios de peso de diferentes xeitos, dependendo da medicación.



Que medicamentos causan o aumento de peso?

Esta lista de medicamentos que causan aumento de peso pode axudarche a determinar se un aumento de peso está asociado á medicación:

  1. Medicamentos antidiabéticos como a insulina e as sulfonilureas ( Glynase , Amaryl , Glucotrol , etc.)
  2. Antidepresivos, incluíndo inhibidores selectivos da recaptación de serotonina (ISRS), como os normalmente prescritos Prozac , Zoloft , e Paxil
  3. Medicamentos antiepilépticos como Neurontin , Depakene , e Tegretol
  4. Antihistamínicos como Allegra e Zyrtec
  5. Antihipertensivos e bloqueadores beta como Inderal e Lopressor
  6. Antipsicóticos como Zyprexa , Risperdal , e Latuda
  7. Corticosteroides como Decadron , Prednisona , e Cortef
  8. Estabilizadores do humor como Litóbido

Como se pode saber se un medicamento está a provocar un aumento de peso?

Joshua Septimus, MD, profesor asociado de medicina clínica en Hospital Metodista de Houston , ten un proceso de tres pasos para determinar se un medicamento é a causa do aumento de peso non desexado:



  1. En primeiro lugar, mire o momento do aumento de peso. Se o aumento de peso ocorreu pouco despois de iniciar o novo medicamento, ese é un indicador forte.
  2. Mire tamén para asegurarse de que non cambiou o seu estilo de vida nin os seus hábitos dietéticos desde que iniciou un novo medicamento. Manter un rexistro de comida e exercicio físico pode axudarche a detectar calquera diferenza.
  3. Asegúrese de non ter outros signos de enfermidades que poidan desencadear o aumento de peso. (Un exame físico pode axudar a isto.) O aumento de peso adoita ser unha situación na que cómpre ser holístico, así que mire a súa historia e calquera cambio de dinámica ou hábitos sociais.

Como contrarrestar o aumento de peso na medicación

Se un medicamento está a provocar un aumento de peso non desexado, debería preguntarlle ao seu médico se hai alternativas para tratar a enfermidade ou medicación que pode compensar o aumento de peso. Estea preparado: algúns dos medicamentos máis comúns que desencadean o aumento de peso son os medicamentos que se usan para salvar vidas, o que pode dificultar o uso de alternativas.

Se está a tomar un medicamento que normalmente leva ao aumento de peso, é importante concentrarse en facer exercicio regularmente-e incluído o adestramento de forza. Un dos erros máis comúns que cometen os pacientes é que non levantan pesos porque temen que se vaian 'agrupar', di o doutor Septimus. De feito, unha das cousas máis importantes que podes facer para seguir mantendo o teu metabolismo é levantar pesas e manter a túa masa muscular.

Tamén é importante evitar os alimentos coñecidos por reducir o metabolismo se experimenta un aumento de peso debido a un medicamento. Limita os alimentos refinados e procesados, incluído o azucre e os hidratos de carbono procesados.



Fale co seu médico

Non deixe nunca un medicamento sen falar co seu médico, xa que facelo pode ter consecuencias significativas para a saúde. Pode haber alternativas razoables incluso se precisa medicación para unha condición particular ou formas de contrarrestar o aumento de peso dunha medicación, polo que a mellor forma de chegar ao fondo da sospeita de aumento de peso na medicación é actuando como o seu propio defensor da saúde e facendo preguntas.